Известие

Collapse
No announcement yet.

Свирене на турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Guzzi Покажи съобщение
    Давай съвети от личен опит ,недей да казваш какво си чул , кой какво ти е споменал и да ми цитираш чужди мнения защото ти ставаш смешен а не другите.
    П.П.На колата ми турбината виеше от 0км , към 20000км се усили малко , в момента е на 100000км.Преди колко км. трябваше да я ремонтирам???? Сигурно съм изпуснал срока и съм я преебал безвъзвратно. Жена ми кара BMW 3.0 дизел, на 202000км турбината се разви и на 202001км беше ремонтирана
    Аз казах няколко пъти от личен опит с 530-ката и турбото се разви след ремапа на 1,5 бара след ремонта и до ден днешен е тишина
    За срока не си се преебал споко, хубавото на турбината е че тя надува до край и се предава отведнъж ако ще и част от перка да и липсва лошото е да се предаде някъде далеч от пътя тогава разходи скачат много по нагоре...

    Как да е споделих мнение не скачайте толкова много
    Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 00:52.
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      Аз казах няколко пъти от личен опит с 530-ката и турбото се разви след ремапа на 1,5 бара след ремонта и до ден днешен е тишина
      За срока не си се преебал споко, хубавото на турбината е че тя надува до край и се предава отведнъж ако ще и част от перка да и липсва лошото е да се предаде някъде далеч от пътя тогава разходи скачат много по нагоре...

      Как да е споделих мнение не скачайте толкова много
      Споко аз имам кросвагон евро 4 който на 287 000 няма грам шум от турбината и върви на флекс. Така че всеки си има виждания по въпроса остави хората да си дават газ А онзи ден смених турбина на 159 1.9 която виеше "нормално" преди 8 000 км и просто си думна BTW виенето се оказа прегрята топла перка
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #78
        съгласни ли сме, че всяко виене може да е от куп различни неща?

        айде сега да спредм безмислени спорове и полемики по темата
        sigpic
        днес съм в почивка ---

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Споко аз имам кросвагон евро 4 който на 287 000 няма грам шум от турбината и върви на флекс. Така че всеки си има виждания по въпроса остави хората да си дават газ А онзи ден смених турбина на 159 1.9 която виеше "нормално" преди 8 000 км и просто си думна BTW виенето се оказа прегрята топла перка
          Не е бобо изкараха ме смешен и прост... Че видиш ли ти виенето е нормално...
          Виене може да е прегрята топла топла перка, прегрята ос и в последствие изкривена, попаднало макар и малко чудно тяло от към студената част и от там дисбаланс на оста и т.н. има моменти на които подобен звук идва и от прегоряла гарнитура на изпускателния колектор и куп неща, но в никакъв случай не са нормални звуци
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #80
            Тук в спора има една условност. От виене до виене има голяма разлика. Тя всяка турбина си издава характерен звук, който е нормално да го има.
            Ето, Стоян казва, че неговата си вие от нова. Той просто си мисли че неговата вие, защото не е чувал моята
            Но определено свирещата турбина си е с някакъв проблем.
            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
            sigpic

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Не е бобо изкараха ме смешен и прост... Че видиш ли ти виенето е нормално...
              Виене може да е прегрята топла топла перка, прегрята ос и в последствие изкривена, попаднало макар и малко чудно тяло от към студената част и от там дисбаланс на оста и т.н. има моменти на които подобен звук идва и от прегоряла гарнитура на изпускателния колектор и куп неща, но в никакъв случай не са нормални звуци
              Дисбаланс при 150000 оборота !!!!!

              За да прегрее топлата перка трябва да има намеса.

              - Прекалено богата смес.

              - Прекалено голям аванс на впръскване

              - Каране на висока предавка с голямо натоварване на двигателя (например при закачено ремарке/каравана).
              sigpic
              Alfa Romeo 159 SW TI-ex
              Alfa Romeo Crosswagon 2007 Mercedes GLK350 2009
              http://www.facebook.com/VenturaGarage

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                Не е бобо изкараха ме смешен и прост... Че видиш ли ти виенето е нормално...
                Виене може да е прегрята топла топла перка, прегрята ос и в последствие изкривена, попаднало макар и малко чудно тяло от към студената част и от там дисбаланс на оста и т.н. има моменти на които подобен звук идва и от прегоряла гарнитура на изпускателния колектор и куп неща, но в никакъв случай не са нормални звуци
                Защо ли точно с този пост си пролича,че бъркаш доста нещата,звуците за които споменаваш са доста различни един от друг.Никой не ти казва че си прост,нито че няма проблем в турбината,споделя се с теб опит на хора собственици на такива турбини,повтарям собственици,че спокойно може да се кара дълго и безпроблемно така.

                П.С.Едно ще ти кажа Живко,и виеща и не виеща турбина,може да се счупи когато си поиска
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение

                  П.С.Едно ще ти кажа Живко,и виеща и не виеща турбина,може да се счупи когато си поиска
                  Подкрепям всичко е до късмет
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #84
                    Споделям личен опит.
                    Моята турбина започна да вие след каране по сръбската магистрала с 200+ известно време. Едно ауди ме ядоса.
                    След като пристигнах не я оставих да поработи на празен ход и на другия ден - изненада - нов звук. Както и да е - няма как този звук да е нормален.

                    ---------- Post added at 22:56 ---------- Previous post was at 22:37 ----------

                    Друг е въпроса, че след като на километража пише определени цифри, тия турбини и други части на колата трябва да са направени така че да съответстват на километража, на двигателя и на вървежа на колата и на всичкото отгоре да са и дуракоустойчиви до определена степен или до определени километри - поне до 100 000. Така мисля.

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Kassar Покажи съобщение
                      Споделям личен опит.
                      Моята турбина започна да вие след каране по сръбската магистрала с 200+ известно време. Едно ауди ме ядоса.
                      След като пристигнах не я оставих да поработи на празен ход и на другия ден - изненада - нов звук. Както и да е - няма как този звук да е нормален.

                      ---------- Post added at 22:56 ---------- Previous post was at 22:37 ----------

                      Друг е въпроса, че след като на километража пише определени цифри, тия турбини и други части на колата трябва да са направени така че да съответстват на километража, на двигателя и на вървежа на колата и на всичкото отгоре да са и дуракоустойчиви до определена степен или до определени километри - поне до 100 000. Така мисля.
                      Как е правилно да се експлоатира двигателя е описано в ръководството на автомобила. Там пише каква е максималната скорост, какво трябва да се следи и поддържа. Всички други мечти за дуракоустойчивост си остават мечти.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #86
                        Колата е поддържана. Това беше един от редките пъти когато съм я карал с над 200 км/час. Пишейки за "дуракоустойчиви" части имам предвид че всички те би трябвало да имат и следва да са направени да имат резерв позволяващ им да издържат на натоварвания. Не мога за себе си да приема че правейки описаното по-горе съм изчерпал резерва на турбината, но очевидно е станало така.

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Kassar Покажи съобщение
                          Колата е поддържана. Това беше един от редките пъти когато съм я карал с над 200 км/час. Пишейки за "дуракоустойчиви" части имам предвид че всички те би трябвало да имат и следва да са направени да имат резерв позволяващ им да издържат на натоварвания. Не мога за себе си да приема че правейки описаното по-горе съм изчерпал резерва на турбината, но очевидно е станало така.
                          От автомобилни турбини не разбирам, но малко съм учил за корабни. Та вкарването и изкарването на парна турбина трае часове, има си режим. Не е голяма изненада ако при рязко охлаждане се е получила деформация, колкото и да са различни мащабите.
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                          Comment


                          • #88
                            Да се "похваля" пичове, че да съм от полза на някой.
                            Карам 159-та вече 4 години.Взех я на 80 сега е на 140000км.Леко засилена до към 180 к.с. ,с махнат ДПФ /от около 1г/, изключен ЕГР и така от повече от две години , без никакви проблеми.Тубрината си виеше съвсем нормално , до преди 20 дни.Отивам на Гърция , три дена стои пред хотела без да мърда. Вечерта я паля да возя хлапетата до близкото градче и на светофара при потеглянето-честито -вие , ма не като линейка , ми като карпатски вълк.Отбивам в страни дигам капака -на празен ход нищо , но като подадеш газ над 1200 оборота почва едно виене все едно ролка или пиставия ремък всеки момент ще изплющи.Прибирам се в хотела с главоболие.На другия ден заливам с вода ремъка /пистовия/, пръскам с ВД-40 -ролки , генератор , хидравлична помпа ,защото шума идва сякаш най-вече от там , мисля , гледам никаква промяна.Викам си "Абе майната му" .Тръгвам си за България и се ослушвам като прасе в теменужки.Виенето и то на пресекулки само в диапазона 1200-до макс. 2000 оборота и след това тишина.В Гърция нормално -120км/ч.,в България след Дупница на магистралата газ , ама яко-200км/ч. ,вървя та се нося , никаква загуба на мощност , пушеци , нищо.Прибирам се в Плевен , бутам я в гаража изкарвам си Бравото и си джиткам с него няколко дена докато уговоря майстора за подходящ ден и час да я карам за смяна на маслото и да видим какъв е проблема.Отивам със свирня като изстребител.Сваляме пистовия ремък , и честито никаква промяна.-виенето продължава.Сега вече се насочваме към турбото , махаме едното маркуче на соленоида /на гредата /пред радиаторите , даваме газ и ето ти ново 20-турбото не се чува.Майстора вика "Това е мама му и гад".Сваляме го , с еконта в Русе при Касаджиков и днеска диагнозата е :огромен дисбаланс още на 80000 оборота.Лечението -смяна на карантиите -най-вероятно целия т.н. патрон -ос,перки , втулки и т.н.-към 900 лв.След това човека дава гаранция -1 година.
                            Та мисълта ми е , ослушвайте се , че промени ли звука повече от нормалното , направо може да си думне всеки момент.Както ми казаха в тубросервиза-късметлия си , че си се прибрал.
                            Alfa Romeo Giulietta 170hp

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                              Да се "похваля" пичове, че да съм от полза на някой.
                              Карам 159-та вече 4 години.Взех я на 80 сега е на 140000км.Леко засилена до към 180 к.с. ,с махнат ДПФ /от около 1г/, изключен ЕГР и така от повече от две години , без никакви проблеми.Тубрината си виеше съвсем нормално , до преди 20 дни.Отивам на Гърция , три дена стои пред хотела без да мърда. Вечерта я паля да возя хлапетата до близкото градче и на светофара при потеглянето-честито -вие , ма не като линейка , ми като карпатски вълк.Отбивам в страни дигам капака -на празен ход нищо , но като подадеш газ над 1200 оборота почва едно виене все едно ролка или пиставия ремък всеки момент ще изплющи.Прибирам се в хотела с главоболие.На другия ден заливам с вода ремъка /пистовия/, пръскам с ВД-40 -ролки , генератор , хидравлична помпа ,защото шума идва сякаш най-вече от там , мисля , гледам никаква промяна.Викам си "Абе майната му" .Тръгвам си за България и се ослушвам като прасе в теменужки.Виенето и то на пресекулки само в диапазона 1200-до макс. 2000 оборота и след това тишина.В Гърция нормално -120км/ч.,в България след Дупница на магистралата газ , ама яко-200км/ч. ,вървя та се нося , никаква загуба на мощност , пушеци , нищо.Прибирам се в Плевен , бутам я в гаража изкарвам си Бравото и си джиткам с него няколко дена докато уговоря майстора за подходящ ден и час да я карам за смяна на маслото и да видим какъв е проблема.Отивам със свирня като изстребител.Сваляме пистовия ремък , и честито никаква промяна.-виенето продължава.Сега вече се насочваме към турбото , махаме едното маркуче на соленоида /на гредата /пред радиаторите , даваме газ и ето ти ново 20-турбото не се чува.Майстора вика "Това е мама му и гад".Сваляме го , с еконта в Русе при Касаджиков и днеска диагнозата е :огромен дисбаланс още на 80000 оборота.Лечението -смяна на карантиите -най-вероятно целия т.н. патрон -ос,перки , втулки и т.н.-към 900 лв.След това човека дава гаранция -1 година.
                              Та мисълта ми е , ослушвайте се , че промени ли звука повече от нормалното , направо може да си думне всеки момент.Както ми казаха в тубросервиза-късметлия си , че си се прибрал.
                              И виеща и не виеща турбина,може да думне във всеки един момент.....................
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #90
                                Всичко хубаво относно виещите турбини. И моята си вие вече 20 000 км и си я очаквам. Обаче, как успя точно този сервиз за турбини да избереш ? Защо не се консултира с някой ? Почти съм сигурен, че въпросния сервиз няма нужната апаратура и също така са натоварили цената за ремонт.
                                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X